مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 07:502021-01-13سياسي

تأمین 80 میلیارد ریال برای روشنایی محور اردبیل – سرچم 


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود روشنایی در محور اردبیل – سرچم خبر داد.

- علی نیکزاد 24 دی ماه در جریان بازدید از روند چهار خطه اردبیل – سرچم اظهار کرد: در کنار چهار خطه کردن این محور که از دو طرف اردبیل و زنجان شروع شده، سعی و تلاشمان بر این است تا ایرادات و اشکالات طول مسیر را از جهت بهبود تردد و ایمنی ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه در کیلومتر 122 تا 133 در باب روشنایی مسیر ایرادات و اشکالاتی وجود داشت که تلاش کردیم با تجهیز این مسیر به روشنایی مناسب از وقوع تصادفات تلخ و نگران کننده بکاهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کل مسیر باید به سیستم روشنایی مناسب مجهز شود و در کنار آن با شناسایی نقاط حادثه خیز زمینه اصلاح، ترمیم و بهسازی آنها به وجود آید.

نیکزاد افزود: وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف شده تا نسبت به تأمین اعتبار و همچنین خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای ارتقا ایمنی در این مسیر را تأمین کرده و به نوعی به افزایش سلامت ترددکنندگان و رانندگان کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: محور اردبیل – سرچم محور اصلی در گذر از استان های مختلف برای رسیدن به مرکز کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 80 میلیارد ریال برای روشنایی محور اردبیل – سرچم 

تأمین 80 میلیارد ریال برای روشنایی محور اردبیل – سرچم